Výroba plastových karet

Aktuálně

Výprodej skladových zásob

Využijte naší akce, vyprodej skladových zásob.
AKCE rollery (modré, červené)15,-Kč/ ks
Bezkontaktní čipové hodinky s čipem EM 4200, 125kHz - 40,-Kč/ ks
Bezkontaktní klíčenky SAIL s šipem EM 4200, 125kH (červená) - 25,-Kč/ ks

Věrnostní programy

Co je věrnostní systém a k čemu slouží?

Hlavní motivací Vašich zákazníků pro věrnost a stálé náklonnosti k Vašim produktům a službám není samotný věrnostní program. Zákazníci se vracejí hlavně díky kvalitám produktů a služeb, které u Vás nacházejí. Věrnostní program poté slouží jako zpříjemnění nákupu, které posiluje chuť utratit své finanční prostředky právě u Vás s očekáváním čerpání výhod, které jim z toho plynou.

Nejdůležitější výhoda věrnostního programu hraje především ve prospěch jeho uživatele! Dobře nastavený věrnostní program totiž umožní velmi dobře sledovat a kontrolovat nákupní zvyklosti zákazníků a tím operativně nebo strategicky na tyto návyky a trendy reagovat.

Věrnostní systém - Jak na to?

Nastavení a vytvoření věrnostního zákaznického programu je individuální záležitost, a proto preferujeme osobní kontakt, během kterého zjistíme Vaše potřeby a požadavky směrem na věrnostní program. Možnosti rozsahu věrnostního programu jsou taktéž velmi široké. Pro drobné podnikatele s požadavkem na základní funkce zákaznického programu je možné najít řešení pohybující se kolem částky 10.000Kč. Není však výjimkou, že je v plném rozsahu věrnostního programu pro větší podniky na jeho zřízení potřeba 100.000, 500.000 i více.

Z hlediska věrnostních karet, které jsou s tímto produktem velice úzce svázány, můžeme rozdělit věrnostní systémy na 3 typy. Základní jsou plastové karty s použitím identifikačního prvku (embossing, termoprint číselné řady, atd..) Plastové karty v tomto případě slouží jako hmotný důkaz služby, která je jim při jejich nákupech poskytována. Navíc jsou zde čipové karty nebo karty s magnetickým proužkem, které jsou nositeli identifikačních údajů zákazníka. Některé čipové karty nabízejí interní paměť, na kterou mohou být data také zapisována. Technologie magnetického proužku, čárového kódu nebo interního čipu tak zrychluje a zefektivňuje celý proces identifikace a odbavení zákazníka.

Kód Lukáš Havlíček | Copyright © 2009 Atelier FGT s.r.o. All rights reserved. | Administrace